19. nov. 2010

Leeenge sia..

Oi oi..nå var det gått mange dager. Det betyr bare at jeg er i bevegelse. Jeg har jo noen jern i ilden og så mange flotte venner som jeg bruker tid på. Endelig fikk jeg møte Rikke igjen. Hun var hjemme en snartur fra Trondheim. Elisabeth det flotte mennesket hadde samla troppene slik at hun fikk møtt flest mulig :-) Dagene går fortere enn jeg får snudd mæ. Huset sjaines og det ommøbleres i kroker og kriker. Nå er det nye "Ateliet" hjemme snart klart, og jeg kjenner bildene vokser inni meg. Har fått et prosjekt på hjernen :-)...blir spennende!! Helga vies kultur. Vi synger på Kulturkveld på Misvær Samfunnshus i kveld. Reiser så til Brønnøysund og spiser lutefisk med foreldra og gode venna lørdag. Livet leker :-)) God Helg til alle der ute!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar