24. mai 2016

BALANSE


Å FINNE DEN RETTE BALANSEN


En vanlig tirsdag i mai... Fridag etter arbeidshelg og ingen planer før kl 1430. Kjenner det er deilig å ha "søndag" med reflektering og at roen senker seg. Det passer veldig bra at det ikke er sol og fint i dag. Jeg hadde nok vært en tur på en liten topp eller i marka fra morgenen av da. Noe setter seg i blodet og noe er planlagt. I dag hadde jeg planlagt latskapen :-) ....på sånne dager rydder jeg i klesskapet. Jeg er et skikkelig rothau. I går var jeg på oppfølgingskurs hos Modus og i dag skal jeg ha min PT time med Jonas. Et skadet kne skal ikke stoppe meg fra å holde koken, selv om Arne Brimi har rett i sin filosofi. For mange er det nok rart at fokuset er noe smalt hos sånne som meg. For min del og nok de fleste som er i min situasjon er det nettopp dette som er kilden til suksess. Balanse...å finne den rette balansen. Men IKKJE KVAR DAG Arne Brimi ikkje kvar dag... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar