5. okt. 2010

Mitt hjerte...

I dag så jeg 9 tallet for første gang på lenge, det å ikke være tresifra men tosifra et faktisk veldig deilig. Nå var jeg i ferd med å gå litt på trynet, men greide å dytte jævel`n på skuldra ned igjen. Var nok litt overmodig og litt ulurt å starte så tøft og tro at det var a piece of cake.. Hodet og kroppen ble skikkelig stressa og ville jukse. Fikk endel fysiske plager som jeg nå må få retta på. Må bare innse at jeg ikke greier å gjøre alt jeg så gjerne vil. Nå skal jeg konsentrere meg om å få kroppen i balanse. Finne den gode roen til matplanlegging og bevegelse. Energien som jeg hadde fått i kroppen skal tilbake på plass. Hjertet mitt er for kostbart til å lekes med :-)) og bare se hvor vakkert det er. Gårdagens tur opp Tverlia kjennes i kroppen, deilig støl. I tillegg har jeg fått vinterveden på plass på verandaen. 18 varme grader gjør susen i sånne stunder. God natt til dere alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar