19. aug. 2010

Bloggebilde..

En vanlig torsdag for de fleste. For meg er det "søndag" siden jeg har arbeidshelg. Mens maskinen vasker klær og jeg tar en pust i bakken, leser jeg i bloggen min. Der plutselig dukker det opp flere nye kommentarer. Jeg kjenner at jeg må trekke pusten, jeg er som de fleste vet en lettrørt person. Tenk at det er mennesker der ute som bruker tid på å lese, støtte og oppmuntre meg i denne prosessen. Takk til dere alle. Tanken slår meg...jeg må gjøre noe igjen for at dere er der for meg. Når jeg kommer meg hjem og finner roen, skal jeg male et bilde som symboliserer dette oppholdet. Det skal jeg trekke blandt de som blir mine trofaste støttespillere de neste 4 ukene..

2 kommentarer:

  1. Leser bloggen din ofte,og syns du e stentøff:)
    Håpe alt går bra på oppholdet:) Tenke på deg,å håpa alt går din vei:)

    SvarSlett
  2. Du har klart livet,og klarer det du vil.
    Jeg skal supporte.Lykke til,dette klarer du!!!:-)))Klem Kirsten

    SvarSlett