27. aug. 2010

God Helg..

Tenk fredag er her allerede. Dagen i dag har vært en god lang og latterfylt dag. Deilige turer både seint og tidlig. Kjenner føttene mine..og de skal få litt god krem no..vel fortjent. Avslutta ettermiddagen med innkjøp av garn til genser. Her skal det ikke være et minutt i uvirksomhet..haha. Så gikk turen til Olavsplass i lag med ei kjempesøt jente fra Hammerfest. Kveldsmaten er inntatt og jeg er fremdeles METT, noe som jeg har vært helt siden jeg kom hit. METT OG SVETT...

6 kommentarer:

  1. Artig å se at du trives! Og ikke sulter du heller... Du spiser nok mere "riktig" mat, tenker jeg... Og da varer metthetsfølelsen mye lengre!
    Jeg kikker inn daglig, så du blir medfølgt...
    Kos deg i helga,....jeg skal jobbe.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du er der ute.. Ja her er definitivt riktig mat. Den største forskjellen for min del er vel at det er så mange av dem..hehe.. Kjempefin gjeng!

    SvarSlett
  3. Følger emd på bloggen din jeg også:)
    Kom til å tenke på en sak:) Hvordan kamera bruker du? Syntes bildene er så fantastisk fine;)
    Klem Helene

    SvarSlett
  4. Heisan EB her på jobben idag er det stille iforhold til fredagskvelden,bjørnar skratter som vanlig,olav snorker i stolen, og sire er som alltid rolig. å eg , eg bare bare bare.

    SvarSlett
  5. Heisann Helene. Har et Canon 450D. Veldig fornøyd :-) Jan. så koselig at du skriv. Ja forsto det va heftig i går. Hils så masse til alle. Jeg har det helt supert!!

    SvarSlett
  6. Okay^^ Takk takk:) Tenker på nytt kamera om dagen så kansje det skulle vært noe. har canon 1000D nu,men det bli litt lite :P hehe:P
    Kos deg masse:)

    SvarSlett