26. aug. 2010

Dag 1. igang..

Jeg er IKKE trøtt til tross for at jeg sto opp klokka 6 i morrest. Gikk tur opp på høyden her..noe ala Keiservarden i stigning, men ikke fullt så langt i dag da....eller det vil si enda... Vi er delt inn i grupper og jeg havnet selvfølgeelig på gruppe 2...alltid må jeg bli nummer 2..haha..tulla bare. Det er bare jenter på min gruppe..også det typisk..men til gjengjeld er vi 4 nasjonaliteta..da innkludert ho i fra Hammerfest. Det er noen flotte damer, og med humoren i behold. Gleder meg over at det er en musikalsk gjeng..ei som spiller gitar og piano, og ei som spiller det meste og har studert musikk. Flere av oss synger i kor..så vår underholdningskveld er vel allerede banka. Skal på tur igjen klokka 1445..45 min gåtur opp løypene før middag. I ettermiddag blir det bare badstu og kosekveld samla med de andre gruppene. Har det supert allerede :-) Til trøst for dere der nord...så har det "pessregna" sia æ kom.. Æ e heldigvis vanntett :-)

3 kommentarer:

  1. Her er dokumentasjon viktig , :-) Husk bilder. Lykke til med treningsleiren !!

    SvarSlett
  2. Høres veldig bra ut EB... klem:-)

    SvarSlett
  3. Ja May Wenche bilder er viktig..skal imidlertid vente til helga med å ta med kamera.. Er litt sensitivt det der med bilder her oppe..trø varsomt skiltet er oppe. Og no var det så grått at sjøl en nordlenning ville blitt deppa av været..hehe. Men det kjæm det kjæm!!

    SvarSlett