9. sep. 2010

Det går mot helg :-)

Ukene går altfor fort. Jeg har utvidet døgnet med noen timer siden jeg kom hit. Å se meg selv tusle...nei forresten!!!! jeg tusler ikke, jeg går FORT 5km før frokost, er som å se film i reprise. Men det er godt at men begynner å kjenne ruta. I tillegg så har det vært spinning, apparattrening og tur i dag. Kjenner at når kvelden kommer bare gliser jeg bredt og er fornøyd med dagens innsats. Ser sommeren er kommet i nord, og det er vel fortjent. Bryr meg lite om været, så for min del er det ikke nøye. Det er frisk luft og masse herlig natur. Idag fikk vi servert den deilige Lasagnen igjen...åhhhh....den e sååå god. Nå skal jeg samle tankene om en bok jeg vil bli ferdig med, så nå sier jeg god natt!! Ps..idag var veiedag. 4,4 i minus :-))

1 kommentar:

  1. vi ser at du stråler og trives,bryr deg ikke om værogvind,men helse og sinn. vi har starter fredagslotteri og trekker straks ut 2vinnere.jannikken har stekt vafler fordi vi ble værdens mest punktlige flyselskap i august,og straks er det helg.
    jeg skal besøke og feire silje som skal motta sin diplom for bachelor oppgaven i salg og markedsføring ikveld. god helg vi savner deg

    SvarSlett