4. sep. 2010

A eller B-menneske....

Dere som kjenner meg best...VET at jeg nok er et B-menneske sånn i bunn og grunn. Nå her jeg vært her i litt over en uke. Jeg har stått tidlig opp, og gått til sengs litt tidligere enn normalt, men ikke bekymringsfullt tidlig. I dag hadde jeg bestemt at jeg skulle sove til kl 8.. KA SKJER...?? Jo...klokka 0640 vokna æ med videoen og sangen til Publiners " Bær me over" i hauet..og akkurat det tenke jeg da jeg så på klokka...Korsen kan det vær mulig på ei uke?? Og...jeg la meg ikke igjen...det e nesten det verste!! Jeg tok på lue og votter og godt med klær. Stavene i hånd og Gotthard på øret. Fikk oppleve en fantastisk natur i nyfrost og sol. Snakk om en god start på dagen. Tilbake til deilig frokost og en gjeng med utrolig flotte mennesker. Etter frokost hadde jeg forplikta meg til en time apparattrening med Roar...jeg er ikke utslitt lenger...jeg har energi. Jeg svetter og koser...KOSER meg ;-) til musikk som IT`s Raining Menn..HALLELUJA...ja halleluja hadde det vært om ikke sola skein på glaset...Men livet er lykke...og LYKKE det er meg :-) Etter lunsj er det ut på tur igjen, og jeg gleder meg. Ha en strålende dag alle sammen.. :-)))

3 kommentarer:

  1. Så hærrli' å værra høy på livet :)))

    SvarSlett
  2. Lykke er bra :-) Stå på !!!!
    Underkant av tre uker igjen

    SvarSlett
  3. Tenk om alle mennskan kunne lær av dæ og nyt livet og alle gledan d har å by på :-) Samle kraft og energi t å ha å stå imot når d går i motbakke av og t. Kos dæ Elin :-) Dette ha du fullt fortjent!

    SvarSlett