7. sep. 2010

Hode, skulder, kne og tå...

Er jeg mentalt sterk?

Tilværelsen er full av utfordringer som krever en solid psyke - når du skal håndtere avslag og motgang, når du vil markere deg og når du må utføre ubehagelige eller stressende oppgaver.

Evnen til å takle disse situasjonene bestemmer om du vinner eller taper i mange av de utfordringene du opplever gjennom livet.

Det er deilig å utfordre seg selv. Jeg oppdager stadig nye og sterkere sider ved meg selv. Bevisst eller ubevisst tillegger jeg andre mennesker tanker om meg selv. Er det for å skylde på andre? Slippe å ta standpunkt selv? Det er inne i mitt hode det sitter. Det er bare jeg som kan klemme det siste ut av situasjonen. Jeg bestemmer selv hvordan jeg vil ha det...og det skal jeg pinadø bli flinkere til :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar