5. sep. 2010

På besøk i ei Sølvsmie...

3 kommentarer:

  1. Hei igjen Elin Beate!
    Koselig å se at du trives! Jeg følger med, skjønner du,...selv om jeg ikke er så flink til å kommentere.. hehe.
    Har dere vært i den sølvsmia der de banker flat sølv-teskjeer, og lager nydelige ringer kansje??
    Ha ei fin uke!
    Det skal jeg,...skal på tre dagers kurs på Hotell!

    En liten hilsen fra meg!

    SvarSlett
  2. så koselig at du har det bra....blir godt å få dæ "heim" igjen...flott bilde av dæ og..klem

    SvarSlett
  3. Ja det gikk varmgang i kortet..hehe..fiiine saker var å få kjøpt..Kan man da motstå? Næh.. Monica..bli no kos å kom på øvelse igjen..i kveld har jeg sunget en strofe for å øve meg..hehe. Men har det utrolig fint her! Nesten som man gruer seg. Blir vanskeligere å komme inn i ny livstil heime!!

    SvarSlett