15. sep. 2010

Himalaya for 6 gang..

Kvelden ble avslutta med Himalaystur i nydelig vær. Gleden med å gå opp der e stor, ikke bare for at det er vakkert, men fordi at det å være så priviligert kjennes inni meg. I tillegg e det ekstra artig når man har med på laget noen som ikke har vært oppe før og som har tvila litt på seg selv...når de e på toppen og har mestra enda en bit e det stort å få vær i lag med :-))Formen e blitt sååå mye bedre og jeg begynner å finne igjen følelsen av å syns det er artig å bruke seg selv litt. Det bobler i hodet ved tanken på alle turene jeg skal på.. Det er en veldig fin gjeng som er her, og nå kjenner jeg at det blir rart å skal ta farvel om en ukes tid. Noen har man heldigvis knyttet varige bånd med, og det er en belønning i tillegg :-) Håpa dokker alle har det bra, syns det er veldig kos at dere gidder å bry dere med hva jeg holder på med. Det blir ikke fullt så langt hjemmefra når dere er her.. God natt!!

2 kommentarer:

  1. God dag :-)
    Du er såååå flink og ikke minst så positiv, kan tenke meg du er en god medspiller for de andre deltagerene, Gøy å følge med deg på bloggen
    keep up the good work

    SvarSlett
  2. Går på viljen jeg May Wenche..kjenner at kroppen er litt sliten. Men den er godt sliten. Humøret er det ikke noe i veien med, her er sååååå mange herlige mennesker som bidrar til det :-))) Og så er det koselig med kommentara som du blandt annet gir..tusen takk for det!!

    SvarSlett