30. sep. 2010

Tanker..

Hei igjen. Nå er det noen dager siden sist. Kommet hjem og syns det var utrolig deilig. Samtidig savner jeg Tonsåsen og menneskene der. Hodet mitt har hatt nok med jobb og planlegging på hjemmefronten. Været har oppmuntret til tur også. Bloggingen har måtte vike. Da det for noen måneder siden gikk opp for meg at diagnosen sykelig overvekt var en realitet, må jeg innrømme at jeg ble fryktelig lei meg. Hvordan kunne dette skje. Jeg syns jo ikke selv at jeg var sååå tjukk. Ikke har jeg hatt problemer med formen eller bevegeligheta heller..ikke før hælen min sa stopp. Måtte ta tak i livet mitt...steiki ta asså :-) Nå sitter jeg her og er så takknemlig for at jeg fikk hjelp. Hjelp til å få starta på livsstilsendringa mi.. 5 uker etter starten har jeg kvitta meg med 10 kg. Det inspirerer og det kjennes utrolig godt. Energien bobler og viljen er tilstede. Det blir tøft..og tøffere enn tøffest. Men dette MÅ jeg klare. Har man trua e det håp.. Neste sommer skal jeg spankulere rundt i en liten lekker sommerkjole..tenker jeg..hehe.. Ha en fiiiin og deilig natt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar