14. sep. 2010

Verdt d..


Våkna til høljeregn og stående avtale om tur med Heidi kl 0630...jeg er blitt gal. Selv om jeg kom meg i seng til normal tid ..2300..i går så kjenner jeg at B-mennesket i meg ikke liker dette. Men på med kalosjan og ut. Når man først er kommet ut, så er det jo deilig da. Nå skinner sola igjen, herlige tid så fort det går mellom storm og stilla. I tillegg har jeg vært på "veiing" idag igjen, etter 4 daga bare. Kjenner jo at turene er verdt det når jeg har gått ned 1,4 kg på 4 dager :-) Totalt 5,8 :-)), og enda ei uke igjen. Det er en god start til kværdagen tar kvelertak og spiser opp tiden min. Det blir nitidig planlegging og sterke avtaler med meg selv framover. Livet skal leves, det er også viktig!!

Aristoteles sa....at

Det vesentlige ved lykken er ikke rikdom og nytelse, men AKTIVITET, den frie utfoldelsen av evner, samt vennskap med gode mennesker.

Dette finner jeg for tiden på Tonsåsen :-))

3 kommentarer:

  1. Ja Carpe Diem EB :-)
    Så gøy å se at du trives og at B menneske kommer seg opp om morgenen :-)

    Skal hilse fra Laila , vi er på jobb Bodø Airport og gleder oss at du er tilbake og skal styre Widerøe verden igjen.

    Masse lykke til siste uken :-) :-)

    SvarSlett
  2. HEI IGJEN EB, VERDEN GÅR VIDERE SELV OM WIDERØE SLITER,DET BLE EN TØFF DAG PÅ JOBB IGJEN MED MYE Å TA HAND OM. DET ER IHVERTFALL godt AT VI ER DRILLET PÅ DE FLESTE UTFORDRINGENE HER. ståpå videre DU,det er trivelig å følge utviklingen din

    SvarSlett
  3. Takk Jan.. ja det var ikke noen hyggelig melding å våkne opp til i går. Hovedsaken er jo at ingen ble skadd. Det er trygghet i at alle instanser øver øver øver på slike situasjoner. Arbeidsmengde og press blir stor i perioder, men som vi vet så jobber vi godt under press. Har fått tilbakemelding på at dere har gjort en flott jobb. Takk for at du er der, det er så koselig å høre fra dere.Hils til alle!!

    SvarSlett